شهید ضیاالدینی در زمان خدمتش هم شهیدگونه خدمت می کرد

شهید ضیاالدینی در زمان خدمتش هم شهیدگونه خدمت می کرد

آخرین بروزرسانی : جمعه، 22 دی 1402 ساعت 13:52

فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تشییع شهید ضیاالدینی در بخش دشتخاک زرند برخی از خصوصیات خاص این همرزم پلیس راهور را یادآوری کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا؛ سردار "فرشید" در این آیین با قدردانی از حضور پرشور مردم و مسئولان در این مراسم گفت: این حضور و همراهی نشان از قدرشناسی و آشنایی شما عزیزان با روحیات شهید ضیاالدینی دارد.

وی افزود: هم‌رزمان این شهید عزیز همواره از کار و تلاش و روحیه جهادی وی در حوزه خدمت به مردم سخن می گویند چه اینکه با خبر شدیم شهید ضیاالدینی در زمان حیاتش هم همواره برای کارهای خیر و حتی اهدا عضو داوطلب بوده است.

سردار "فرشید"با تبریک و تسلیت شهادت شهید ضیاالدینی به خانواده صبور این شهید بیان کرد: همه ما باید رهرو همیشگی راه و مکتب شهدا باشیم و خصوصیات اخلاقی شهدا را مد نظر قرار دهیم و یک لحظه از خدمت صادقانه به خلق الله غافل نشویم.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر ادامه راه شهدا با شناخت اهداف و آرمانهای شهدای انقلاب؛ جنگ تحمیلی و شهدای مدافع نظم و امنیت گفت: شهید ضیاالدینی در مسولیت هایی که در پلیس راهور داشت در نهایت دغدغه مندی برای کاهش وقوع تصادفات و آموزش مردم تلاش می کرد و خواست خداوند متعال بود که در ردیف شهدای رهرو شهید حاج قاسم سلیمانی به شهادت برسد.

دیدگاه های شما :


کدامنیتی