دستگیری ۴ عامل اصلی و دخیل در حادثه تروریستیِ راسک+تصاویر تروریست ها

دستگیری ۴ عامل اصلی و دخیل در حادثه تروریستیِ راسک+تصاویر تروریست ها

آخرین بروزرسانی : یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:32

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به عملیاتِ بزرگ و گسترده‌ مبارزه با تروریسمِ فراجا از دستگیری عاملان حادثه‌ِ راسک خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا، سردار "احمدرضا رادان" به تشریح آخرین اقدامات واحدهای عمل کننده فراجا در مبارزه با تروریسم پرداخت و بیان داشت: پس از حادثهِ راسک این قول را به ملت عزیز ایران دادم که انتقامی جانکاه از تروریست‌ها خواهیم گرفت و شایسته است اعلام نمایم که واحدهای عمل کننده پلیس در مبارزه با تروریسم طی چند روز گذشته به توفیقات قابل توجهي دست یافتند.

وی تاکید کرد: چهار عاملِ اصلی حادثه‌ راسک را در عملیاتی غافلگیرانه زنده و سالم دستگیر کردیم که موجب شوک و ضربه روانی به گروهک‌ِ معاند شد. آنها تصور می‌کردند که از رصدِ اطلاعاتیِ ما خارج شده‌اند.

سردار رادان با بیان این که تعدادی سلاح و تجهیزات برای اجرای ترور و مبالغی ارز از جنایتکاران کشف و ضبط گردید، گفت: به رده های مرتبط در فراجا ابلاغ شد تا مستندات بلافاصله و با تکمیل تحقیقات در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ايران افزود: به اطلاعاتِ خوبی در خصوص دستگیریِ سایرِ عوامل و آمرانِ حادثه‌ راسک رسیده‌ایم و ریشهِ تروریسم را باِذن الله خواهیم سوزاند.

 

دیدگاه های شما :


  • ارسال شده توسط : محمد یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 13:30
  • خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت خدایاشکرت

  • ارسال شده توسط : رضا یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:01
  • باسلام خسته نباشید دلاوران بی ادعا خدا شکر،باید این تروریست هارو سالم دستگیر نمی کردید باید. تکه تکه می کردیدتا بعضی ها شوبه راحتی از روزنه های قانون جان سالم بدر نبرند. خدا لعنت کنه هرچه وطن وهم وطن فروش را.

  • ارسال شده توسط : عباس اسدي زاده یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:12
  • باسلام بندا از خانواده ق شهید هستم شهید اسدی زاده درسال ۹۴ ترور شد من خواهش میکنم در مورداین افراد خبیس و نامردان روزگار سازمان تا می تواند برخورد کند نه زندان باید این افراد پلید به درک واصل کنید تا برای بقیه عبرتی بشه ممنونم

  • ارسال شده توسط : امیرشیری یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 19:18
  • باسلام ودرود به روح پُرفتوح شهداءفراجا،بالاخص شهداء مظلوم راسک که با نامردی تمام به شهادت رسیدن وخانواده های مظلومشان داغدارشدن ،ازپرسنل جان برکف وهمکاران عزیزم بابت این عملیات غرورآفرین تقدیروتشکرمیکنم،ایشااله بقیه این جنایتکاران وهابی وعوامل پشتیبانی کننده اونها هم دستگیرشده وبه دَرک اَسفلَ سافلین واصل بشن
کدامنیتی