اطلاع نگاشت شهدای آذرماه انتظامی کشور

اطلاع نگاشت شهدای آذرماه انتظامی کشور

آخرین بروزرسانی : یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 12:20

اطلاع نگاشت شهدای آذرماه انتظامی جمهوری اسلامی ایران منتشر گردید.

به گزارش پایگاه خبری شهدای فراجا؛ سازمان انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای حفظ نظم و امنیت چه داخل شهر و چه در مرزهای کشور آنهم مرزهای آبی و خاکی شهدایی را تقدیم این کشور می کند که چه بسا در نبود این شهدا امنیت کشورمان دچار تزلزل می شد. در این گزارش به شهدای انتظامی آذرماه سال 1402 اشاره شده است.

1- شهید امیرحسین ابراهیمی

از ماموران انتظامی خراسان جنوبی که ششم آبان ماه 1402 بر اثر برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان مجروح و اول آذرماه بر اثر شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می گردد

2- شهید سیدرضا مرتضوی

این یادگار دوران دفاع مقدس از سربازان ژاندارمری، پانزدهم اسفند ماه مرداد 1361 در منطقه خرمشهر استان خوزستان بر اثر تله انفجاری و انفجار مین به درجه جانبازی نائل و پس از گذشت 41سال درد و رنج جانبازی اول آذر ماه 1402دعوت حق را لبیک و به یاران شهیدش پیوست.

3- شهید سبحان جمالی

مرزبانان غیور هنگ مرزی سراوان در درگیری با معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قاچاقچیان موادمخدر در نقطه صفر مرزی، ضمن جلوگیری از ورود قاچاقچیان مواد مخدر به خاك میهن عزیزمان، موفق شدند ضمن به هلاكت رساندن احدی از اشرار و قاچاقچیان یك دستگاه خودرو را كشف و مقادیری قابل توجهی موادمخدر  و كالای قاچاق را نیز كشف كنند.در این عملیات  یکی از دلاورمردان مجاهد مرزبانی به نام استواردوم "سبحان جمالی " با مقاومت جانانه در این عملیات مجروح كه پس از گذشت 5 روز پانزهم آذرماه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

4- شهید علی بیات

فرمانده نوپو زنجان بود که درپی اجرای رزمایش تخریب دچار سانحه انفجار مواد شد و به درجه رفیع شهادت نائل  و اعضای بدنش  به بیماران نیازمند اهد گردید.

5- یازده شهید حادثه تروریستی راسک

در پی حمله ناجوانمردانه تروریست های جیش الظلم به مقر انتظامی شهرستان راسک، یازده تن از ماموران انتظامی به شهادت رسیده و تعدادی دیگر مجروح شدند.

جهت دریافت فایل اصلی اطلاع نگاشت اینجا کلیک کنید

دیدگاه های شما :


کدامنیتی