دلنوشته همسر شهید محمدرضا بهزادپور در مراسم اربعین همسرش

دلنوشته همسر شهید محمدرضا بهزادپور در مراسم اربعین همسرش

نویسنده : همسر شهید

بسم رب الشهدا و الصدیقین



کوله باری پر زمهر انبیا دارد شهید                         سینه ای چون صبح صادق با صفا دارد شهید



گرچه در گرداب خون خوابیده آرامش و خوش         با نوای بینوایی، بس نوا دارد شهید



کعبه دل را زیارت کرده با سعی و صفا                   در ضمیر جان خود گویی منا دارد شهید



دانی از بهر چه جانبازی کند در راه دوست              چون طواف کعبه در را کربلا دارد شهید



چهل روز است که دلتنگی غروب را در نگاه به قاب عکست و آه و حسرت از نبودنت و ندیدنت می بینم. شهید عزیزم هنوز باورمان نمی شود که دیگر نیستی هنوز باورمان نمی شود که چهره مهربانت را نمی بینیم، اما طنین صدای مهربانت خوبی های پدرانه ات نجواهای آسمانی ات در گوش جان ماست. شهید عزیزم بار سنگین این غم جانسوز را بر دوش کدامین سنگ صبور بگذاریم، تو آسمانی تر از آنی بودی که در جمع ما بمانی. تو سرباز ولایت مطیع اوامر و دستورات فرمانده ات بودی ، هر چند فرزندان، پدر و مادر ، خواهران ، برادران و همرزمانت حسرت دیدار تو را دارند. ای شهیدم ای یاد تو آرامش دل ما کی از کوچه های دلتنگی ما می گذری ؛ آری همسر عزیزم امروز تو تنها افتخار ما نیستی، شهید تنها برای ما نیست، محمدرضا شهید مدافع وطن است، همه آمده اند از راه دور و نزدیک از ابتدای مجروحیت و جانبازی در کنار ما بوده اند اینها به حرمت نام شهید آمده اند. شهید محمدرضا محبوب شده است چون راهش قشنگ بود، چون سرباز ولایت بود، چون سرباز امام زمان عج بود امروز من و فرزندان، پدر و مادر خواهران و برادران با افتخار سرمان را بالا می گیریم و به این لیاقت خدا را شاکر هستیم. امروز دلمان را تسلی می دهیم به غم و مصائب حضرت کبری (س) و یتیمان سید الشهدا علیه السلام که در مقابل سر بریده حسینش در مقابل چشمان دشمن چه زیبا فرمود: ما رایت الا جمیلا و اثری از اندوه و غصه نبود در کلامش ما امروز فقط می گوییم ربنا تقبل منا هذا القربان به این لیاقت و سعادت خدا را شاکر و در پیشگاه شهدا و امام شهیدان عرضه می داریم یا صاحب الزمان تو می دانی که همسرم شهید محمدرضا عزیز برای ما از جان عزیزتر بود اما در راه ظهورت همیشه آماده جانفشانی و قربانی کردن عزیزانمان هستیم. باشد که لیاقت ادامه دادن راه شهیدان را در مسیر ظهور امام زمان(عج) داشته باشیم



و امروز در اربعین شهید سرافرازمان محمدرضا عزیز فرصتی است که تقدیر و تشکر کنیم از شما مردم ولایی و قدردان و شهید پرور و حضور همراهی خانواده هایی معظم شهدا، مسئولین عزیز ، فرماندهان ، همرزمان و دوستان این شهید که همیشه به خوبی قدر خدمتگزاران خود را می دانید.



تنها بزرگوارانی که از ابتدای جانبازی تا آسمانی شدن این شهید در کنارمان بودید همراهی مان کردید تسلی دلمان بودید از مسئولین قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان از سردار سرافراز سردار بنی اسدی فرمانده محترم انتظامی استان کرمان که برای بهبودی و سلامتی محمدرضا عزیز پدرانه دلسوزی و فداکاری نمود و در شهادتش پدرانه گریست.



از فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت جناب سرهنگ محمدرضایی که علیرغم بار مسئولیت نظم و امنیت این شهر هر لحظه بدون خستگی برادرانه برای خانواده شهید زحمات زیادی را تحمل نمودند و مسئولین دلسوز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که مدتی را که شهید در مجروحیت بودند به عیادت و دلجویی جانباز سرافراز شهید محمدرضا بهزادپور شرف حضور داشتند.



از همکاران و همرزمان و دوستان شهید که همراهی ، همدردی و دلجویی و سرکشی نمودند و در مقابل خانواده شهید تکریم و تعظیم نمودند از همه شما تشکر و قدردانی داریم.



انشاالله با آّبروی شهدا و امام شهیدان توفیق ادامه راهشان را نصیبمان نماید.