در موکب عشق جان داد!

در موکب عشق جان داد!

نویسنده : غلامرضا تدینی راد
دلش راهی کربلا بود و با حسرت و دلتنگی می گفت: امسال جاماندیم از پیاده روی اربعین.

از زائران حرم التماس دعا داشت. با سینه ای از شور عشق حسینی در دل نجوای هر روز بعد نمازش را این روزها بیشتر تکرار می کرد:

السلام و علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع).

نام سالار شهیدان که می آمد دست تعظیم بر سینه می نهاد؛ اشک در حلقه چشم های معصومش می درخشید.

سجاد و محمدجواد، دو پسرش را هم با عشق و ارادت آقا امام حسین(ع) و ائمه اطهار و اعتقاد به دین و معرفت بزرگ کرد. همیشه می گفت: آبروی ما و دار و ندارمان از عشق به شریعت محمدی و ولایت است.

با آن که این روزهای عزیز، افتخارش خدمت به زائران اربعین بود با پای دل راهی حرم شد و گویی سرور آزادگان، ابا عبدالله ندای درونی اش را شنید و دعایش برآورده کرد که می گفت: الهی عاقبت بخیری نصیب مان کن.

اربعین فصلی از شکفتن است، زائران آرام وارد حرم نمی شوند و بی قرار رسیدن به حریم عاشقی هستند و شهید امنیت با بال های گشوده در اوج، طواف گنبد نورانی کربلا کرد.

سرگرد" داود صبوری" در مسیر مقدس برقراری نظم و امنیت و مقابله با قاچاقچیان شرور به فیض عظیم شهادت نائل آمد و نامش افتخار و عزت این سرزمین شد. آشنایانی که زائر اربعین هستند در کربلای معلی با نام پر آوازه شهید، اشک از چشم های شأن جاریست، سربلند ذکر السلام و علیک یا ابا عبدالله الحسین(ع) دارند که همنوا با شهید امنیت، زائر حرم دل هستند.

شهید" داود صبوری" پنج شنبه نهم شهریورماه در مقابله با قاچاقچیان شرور در مسیر کاهک- سبزوار مجروح و ظهر روز جمعه دهم شهریورماه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

راهش پر رهرو باد.

شهدا مرتبط :

شهید داود صبوری