حضور توعین الیقین است

حضور توعین الیقین است

نویسنده : دختر شهید
بسم رب شهداء و الصدیقین
سردار احمدرضا رادان فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همرزم شهیدان ،
سلام علیکم
من ،" الهه مریدی" فرزند شهید فراجا سعید مریدی ، به نمایندگی از خانواده معظم شهداء ، حضور مبارک و پرخیر و برکت حضرتعالی و هیئت همراه را به استان هرمزگان ، استان حافظان تا ابد خلیج فارس و دیار دریا دلان گرامی می دارم.
سردار می خواهم از واژه ای حرف بزنم به وسعت دشت، به استواری کوه ، به بلندای آسمان و به قداست عشق .
می خواهم دل نوشته بخوانم ، حرفهای دلم را بگویم ، به پدری که به زعم خیلی ها نیست ، امــــا برای من هست، می خواهم از پدرم حرف بزنم، واژه ای که شاید برای خیلی ها فقط یک واژه است و برای بعضی ها همان هم نیست اما برای من و فرزندان شهداء چیزی بیشتر از یک واژه است ، چیزی شبیه زندگیست. اصلا ً نه ، خود زندگیست. ندیدنش را شاید بتوانی بپذیری اما نبودنش را هرگز!
مگر می شود قلب تاریخ شد و نبود؟! مگر نه اینکه شهدا قلب تاریخ اند؟
حضور توعین الیقین من است پدر عزیزم.
سردار، اکنون 36 روز است دست تقدیر مرا از نعمت برخورداری از محبت و آغوش گرم پدری محروم ساخته و این بغض سنگین و حسرت دیدار همواره همراهم خواهد بود ، به شما و پدر عزیزم قول می دهم که کوچکترین سستی را در اراده و گام برداشتن در مسیر وصیت نامه شهداء که همان پشتیبانی از ولایت فقیه و ارزش های انقلاب اسلامی است دریغ ننمایم.
امید است خداوند متعال در سایه توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و با رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا توفیق روز افزون برای شما و همکارانتان برای تحقق اهداف مقدس انقلاب اسلامی عنایت فرماید.
برای شادی ارواح شهداء صلوات

شهدا مرتبط :

شهید سعید مریدی