بهشت واقعی اینجاست

بهشت واقعی اینجاست

نویسنده : پسر شهید محمدصادق اسماعیل پور
بسمه تعالی
با درود به روح پرفتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم دل نوشته ای را که می خواهم بنویسم مربوط به سفر ما فرزندان شهدا در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب بود.
سلام بر شلمچه سلام بر طلائیه، سلام بر قتح المبین و دوکوهه و سلام بر فکه.
در باورم نمی گنجدکه روزی در بهشت پا نهاده ام پیش از سفر نور فکر می کردم به مکانی خواهم رفت که فقط خاک است و راوی فقط از این مکان می گوید اما بخدا اینجا را بهشت بی دلیل یافتم. عشق و دلدادگی و سرسپردگی به معبود را از گوشه، گوشه ی این سرزمین می توان حس کرد می توان گفت در بهشت همین جاست قدم بردار اینجا شلمچه است و حاج حسین خرازی،شلمچه و شهیدان شاهد شلمچه و یک دنیا دلدادگی، شلمچه و بوی کربلا و شلمچه و سرهای از تن جدا، خدای من، چقدر این سرزمین غم دارد هیچگاه غروبهای آن را از یاد نمی برم، خورشید که غروب می کند یادت می آید که شلمچه و شهیدانش خورشید بی غروبند چرا که عاشورا و عاشورائیان آفتاب آسمان عشقند که هیچ ابر آلوده و تاریک یزیدی نمی تواند جلوی آن هارا بگیرد نگاهم به سرزمین می افتد، خاک شلمچه زیباتر از آسمان آبی است چرا که شلمچه قتلگاه مرغان عاشقی است که بی قرار وصال معشوق بودند.
طلائیه یاداور حرم حضرت اباالفضل العباس است تشنگی رزمندگان یاداور تشنگی اهل بیت حسین است و رشادت های رزمندگان یاداوری های قمربنی هاشم، وارد هویزه که می شوی از خودت خجالت می کشی چرا که این سرزمین یاداور دلاوری های شهید علم الهدی است. وقتی راوی از مظلومیت و مقاومت شهدای فکه می گوید وقتی که می گوید اینجا عشق معنای حقیقی خود را یافت باخود می اندیشی که آیا من نیز عاشقم؟ آنقدر عاشق که تحت هر شرایطی به فرمان رهبرم لبیک گویم و تا اخرین قطره خونم به عهدم پایبند باشم و می روم تا می رسم کربلا، کربلای چهارغم بزرگی بر سینه ام سنگینی می کند چشمانم را بارانی ساخته یاد 72 شهید کربلا در ذهنم جان می گیرد، یاد مظلومیت و ایستادگی تا پای جان یاد ایثار و شهادت یاد عشق بازی با معبود آری عزیزان کربلا یک دنیا مظلومیت است، کربلا یک دنیا ایثار و از خودگذشتگی است و دیگر رمقی برایم باقی نمانده، دیگر سینه ام تحمل این همه غم را ندارد، می روم و با خودمی اندیشم آیا بار دیگر به کربلای ایران، به بهشت دعوت می شوم یا...
در یک کلام شهدا شرمنده ایم....